Utilizarea inteligenţei emoţionale la locul de muncă - E-learning Company

Utilizarea inteligenţei emoţionale la locul de muncă

Vreau demo

Descriere           

Întrebuinţarea inteligenţei emoţionale este o tendinţă în creştere în lumea corporatistă. Dezvoltarea celor mai bune talente ale executivilor, managerilor şi angajaţilor la nivelul întregii organizaţii a devenit un aspect vital pentru succesul la locul de muncă. Cunoştinţele intelectuale nu mai sunt suficiente; trebuie de asemenea să deţineţi competenţa interpersonală care derivă din inteligenţa emoţională.

În acest curs veţi învăţa valoarea emoţiilor şi cum pot afecta acestea locul dvs. de muncă în bine sau în rău. Veţi dobândi o înţelegere asupra modului în care forţele emoţionale pot influenţa performanţele şi luarea deciziilor, veţi învăţa cum puteţi întrebuinţa emoţiile într-un mod care maximizează performanţa şi veţi descoperi cum puteţi modela emoţiile dvs. şi ale altora în moduri pozitive şi reciproc satisfăcătoare. Cursul se va concentra pe utilizarea empatiei, în special în scenarii de confruntare, şi pe ajutarea celorlalţi să îşi dezvolte propria autocunoaştere şi empatie, ceea ce va duce la interacţiuni mai bune la locul de muncă. Materialele concepute pentru a susţine activităţile de învăţare combinate aliniate cu prezentul curs sunt disponibile la Pagina de resurse.

 

Public tintă:

Persoanele de la toate nivelurile care doresc să înţeleagă şi să îşi dezvolte abilităţile de inteligenţă emoţională.

 

Durata 

1 oră

 

Obiectivele lectiei         

După parcurgerea acestui curs veți fi în masură să atingenți obiectivele din următoarele lecții și subiecte:

Lectia: Abilităţile de inteligenţă emoţională la locul de muncă

Vreau demo