Primirea de feedback şi critici - E-learning Company

Primirea de feedback şi critici

Vreau demo

Descriere           

Toţi avem nevoie de feedback pentru a învăţa şi a ne îmbunătăţi. Câteodata feedbackul este folositor, alteori utilitatea lui este superficială. Alteori nu este uşor de primit. Abilitatea de primi feedback şi observaţii în mod corespunzător, fără a te implica emoţional, este una esenţială pentru a avea succes în lumea afacerilor. Persoanele dintr-o organizaţie trebuie să fie capabile să primească feedback corectiv în mod eficient, fie de la cineva într-o poziţie de autoritate, fie de la un subaltern, fie de la un coleg. În acest mod veţi putea înţelege mai bine preocupările colegilor, puteţi calma eventualele discuţii aprinse şi rezolva problemele în mod eficient. Acest curs începe prin explorarea reacţiilor obişnuite ale unei persoane care primeşte feedback corectiv sau observaţii. Veţi învăţa, de asemenea, o abordare pe care o puteţi folosi pentru a primi feedback într-un mod mai productiv, iar apoi veţi avea oportunitatea de a practica primirea de feedback folosind acea abordare. Materialele concepute pentru a sprijini activităţile de învăţare mixte asociate acestui curs sunt disponibile pe pagina Resurse.

 

Public țintă:

Oricine doreşte să înveţe mai multe despre primirea de feedback de la manageri, subalterni şi colegi

Durata 

1 oră

 

Obiectivele lecției         

După parcurgerea acestui curs veți fi în masură să atingenți obiectivele din următoarele lecții și subiecte:

Lecția: Primirea de feedback în mod eficient

Vreau demo