Îmbunătăţirea productivităţii personale: gestionarea spaţiului dvs. de lucru - E-learning Company

Îmbunătăţirea productivităţii personale: gestionarea spaţiului dvs. de lucru

Vreau demo

Descriere           

Profesioniştii ştiu cât de dificil poate fi să jonglezi cu numeroase sarcini şi să ai de-a face adeseori cu un aflux de documente şi cereri în fiecare zi. Când începe ziua de lucru, poate fi greu de ştiut unde să începi, iar angajaţii sunt adeseori copleşiţi. Un spaţiu de lucru dezorganizat poate fi un factor major care contribuie la această stare de spirit.Dacă lucraţi într-un mediu haotic, mintea dvs. va fi la fel. Devenind mai organizat(ă), puteţi să deveniţi de asemenea mai productiv(ă) şi să evitaţi delăsarea. Acest curs oferă profesioniştilor informaţiile de care au nevoie pentru a implementa schimbări pozitive în spaţiul lor de lucru. Se adresează naturii copleşitoare a abordării unui spaţiu care este încărcat cu teancuri de documente, are un sistem de arhivare fizic sau electronic dezorganizat sau este copleşit de e-mailuri. Veţi începe procesul cu câte o zonă mică, pe rând, până când se va crea un spaţiu de lucru productiv, care funcţionează bine. După ce este realizat acest obiectiv, vi se va reaminti că gestionarea spaţiului de lucru este un proces continuu mai degrabă decât un eveniment, adică îmbunătăţirile trebuie menţinute.

 

Public tintă:

Persoanele care doresc să îşi îmbunătăţească productivitatea la locul de muncă.

 

Durata 

1 oră

 

Obiectivele lectiei         

După parcurgerea acestui curs veți fi în masură să atingenți obiectivele din următoarele lecții și subiecte:

Lectia: Gestionarea spaţiului dvs. de lucru fizic şi digital

Vreau demo