Strategii de marketing competitiv: realizarea unei analize interne - E-learning Company

Strategii de marketing competitiv: realizarea unei analize interne

Vreau demo

Descriere           

Atunci când elaborați strategii competitive de marketing, unul dintre cei mai importanți pași este acela de a realiza o cercetare și o analiză eficiente. Pe lângă evaluarea mediului competitiv extern, trebuie să priviți și în interior. Cu alte cuvinte, trebuie să vă evaluați abilitățile organizaționale – ce abilități și resurse unice posedă organizația dumneavoastră și cum le poate utiliza în mod eficient pentru a obține un avantaj competitiv sustenabil? În plus, trebuie să luați în considerare activitățile dumneavoastră de marketing – cât de relevante sunt obiectivele dumneavoastră de marketing, având în vedere capacitățile curente și potențiale ale organizației? Şi ce tip de profil are funcția de marketing din organizația dumneavoastră? Abordând întrebări ca acestea veți putea îmbunătăți și dezvolta strategii care să reflecte capacitățile dumneavoastră unice. Acest curs descrie modul de realizare a unei analize interne ca parte a procesului de elaborare a strategiilor competitive de marketing. Cursul explică tipurile de întrebări la care trebuie să răspundeți referitor la resursele și capacitățile dumneavoastră organizaționale. În plus, descrie zonele de luat în considerare atunci când realizați un audit al marketingului, incluzând activitățile ce țin de inovație.

 

Public tintă:

Manageri și planificatori strategici care doresc să-și perfecționeze abilitățile în vederea elaborării și implementării de strategii competitive de marketing.

 

Durata 

1 ora

 

Obiectivele lectiei         

După parcurgerea acestui curs veți fi în masură să atingenți obiectivele din următoarele lecții și subiecte:

Lectia: Realizarea unei analize interne

Vreau demo
Menu Title
×