Strategii de marketing competitiv: analizarea concurenților - E-learning Company

Strategii de marketing competitiv: analizarea concurenților

Vreau demo

Descriere           

Pentru a formula strategii de marketing competitive și de succes pentru organizația dumneavoastră, trebuie să vă înțelegeți concurenții. Cine sunt rivalii dumneavoastră principali și ce determină deciziile de marketing pe care le iau? Ce fac ei bine și unde nu reușesc să își atingă scopul? Colectarea și analizarea acestor tipuri de informații reprezintă punctul de start al elaborării de strategii eficient care vă por spori avantajul competitiv și cota de piață. Acest curs descrie un proces de dezvoltare a unui sistem de informații despre concurenți, care vă permite să înțelegeți mai bine cu cine vă confruntați și cum puteți utiliza informațiile despre concurenți pentru a vă crea propriile strategii de marketing astfel încât să aibă eficacitate maximă.

 

Public tintă:

Manageri și planificatori strategici care doresc să-și perfecționeze abilitățile de elaborare și implementare a strategiilor competitive de marketing.

 

Durata 

1 ora

 

Obiectivele lectiei         

După parcurgerea acestui curs veți fi în masură să atingenți obiectivele din următoarele lecții și subiecte:

Lectia: Colectarea și analizare informațiilor

Vreau demo
Menu Title
×