Managementul mărcii pentru mediile de socializare şi tehnologiile mobile - E-learning Company

Managementul mărcii pentru mediile de socializare şi tehnologiile mobile

Vreau demo

Descriere           

Teoriile din trecut cu privire la marcă – în special controlul şi predictibilitatea – nu mai sunt valabile. Puterea în creştere a consumatorilor, antrenată de mediile de socializare şi alte tehnologii bazate pe web şi mobile, are un impact semnificativ asupra eficacităţii mărcilor şi asupra puterii de ancorare a mărcilor. Consumatorii sunt acum conducătorii cheie ai strategiei mărcilor corporatiste. Managerul de marcă (brand manager) trebuie să înţeleagă cum să valorifice puterea acestor tehnologii şi cum interacţionează consumatorii cu aceste tehnologii. Şi trebuie să evalueze felul în care poate utiliza mediile de socializare şi tehnologiile mobile în avantajul său strategic. Acest curs vă oferă instrucţiuni cu privire la beneficiile şi riscurile potenţiale asociate cu utilizarea mediilor de socializare şi tehnologiilor mobile pentru a promova o marcă. De asemenea, explică modul în care managerul de marcă ar trebui să abordeze brandingul pe aceste platforme, pentru a îmbunătăţi vizibilitatea mărcii şi, în ultimă instanţă, succesul mărcii.

 

Public tintă:

Manageri şi planificatori strategici care doresc să-şi dezvolte sau să-şi perfecţioneze abilităţile de management strategic al mărcilor.

 

Durata 

1 ora

 

Obiectivele lectiei         

După parcurgerea acestui curs veți fi în masură să atingenți obiectivele din următoarele lecții și subiecte:

Lectia: Promovarea unei mărci cu ajutorul tehnologiei

Vreau demo
Menu Title
×